Welcome To My World. Please do Respect here |Wanna Follow or Dashboard

Crying at the time .


Dear I am :/ Firstly awak dah berubah . Awak dah jarang chatting or text dengan saya and tak tahu kenapa . Nak MZ yang dulu first time kita kenal ! Secondly sumpah sedih gila bila tengok semua tu . Saye tak tahu kenapa dengan awak . Awak , if awak betul-betul tak ada niat nak back dengan kita , awak bagi tahu . Jangan mainkan perasaan kita . Perasaan kita bergantung pada awak . And awak boleh bgi tau if betul . Kita still boleh kawan and saya tak berharap pada awak lebih-lebih . Awak main perasaan saya :'( Awak tahu kita sedih baca semua tu . Ok saya takda hak nak mara or jeslous , tapi saya........Hurm , perempuan tu post dekat wall awak "kenapa perempuan tu selalu comment status awak , sakit mata " Okay lebih kurang macam tu lah . Tak ingat sangat . And awak pun macam bagi dia bergantung pada hati awak . Saya betul betul sedih awak. Saya terasa sebab saya lah selalu comment status awak :/ Sorry i'll try to change it . Lepas ni mybe saya jarang online . Takde sape nak sakit kan mata awak girl :'( Awak comment lah status dia . And jaga dia . Dear , saya betul-betul tak faham dengan keadaan sekarang . And saya tak tahu apa perlu buat sekarang . Saya salah sebab sayang awak dengan hanya masa sejam , and nak lupakan awak sangat berat :'( Lepas ni if saya jarang online , awak jangan lah lupa saya . And saya harap takde benda yang menyakitkan hati walaupun saya tak dapat usha wall awak lagi :/ Saya sedih sangat-sangat awak . Mesti rindu awak kan ? Selalunya dapat chatting , skype , webcam dengan awak lepaskan rindu . Macam mana pulak lepasni ? Saya selalu fikir ke hadapan :'( Saya takut jadi sesuatu yang tak diduga . Ex i lose you forever :/ Yelah saya PMR candidates . susah nak online . Okay makin panjang coretan saya . Makin tersedu-sedu saya menangis . Huhhhh~ tarik nafass panjangpanjang :'/ And pasrah dengan takdir . Lastly till the world end , i still wait for you and still loveyou . Pintu hati saya sentiasa terbuka . Nanti datang lah ketuk . Saya tunggu :')  thanks reading . iloveyouu . k bye :'(

0 talk here:

Post a Comment

Talk here :)