Welcome To My World. Please do Respect here |Wanna Follow or Dashboard

After one go , Another one come ?

Kenapa sekarang ramai orang sakit ? Dekat FACEBOOK macam macam status naek . Okay back kepada cerita saya . First , saket mata . Dah tiga hari tawu ? Tabaek pun , tatao lah kenapa . Second , pening tak tentu hala , macam orang kena sawan . Tak boleh duduk diam . Merengek macam budak budak . Okay saya tahu saya mengada . Fullstop . Third , hari ni rasa macam nak demam . Semua penyakit ada . Saket mata + pening + selsema + peri** . SUMPAH aku tak boleh duduk diam xD . Abah cakap aku dah macam orang tengah pantang . Duduk tak reti diam . Okay awak , lepas nih apa pulak penyakit nak datang . Cukup lah , penad hoyy . Kepada anda anda di sana . Yang sedang membaca nih (: Jaga kesihatan awok uke . Ilafffchuu <3

0 talk here:

Post a Comment

Talk here :)