Welcome To My World. Please do Respect here |Wanna Follow or Dashboard

Apa Salah Aku ?

Oh hayy , Tengok lah shoutbox aku jadi apa ? Bengang betol . Kau cuba cari pasal dengan aku tanpa letak "name" dengan "website" kau . Time tu aku tak tahu lagi kau sape kan ? Lantak kau lah . Tapi aku tak susah , aku ada kekawan dan geng hacker paling tersayang nih . Thanks so much lah ! Now , aku dah tahu kau sapa babi ! Aku tak pernah fikir kau seburuk nih . Aku dah tahu perangai kau macam ni kan ? BULLSHITT -.-' Dulu aku dengan kau dah hape kan ? Macam abang dengan adek , Sayang kau gila gila lah . Sekarang kau buad tahi dekat aku . Tak bengang pulak kn ? Agak sedihh jugak aku dapat tau kau buad macam nih . Macam nak nanges ja depan lappy nih .Sabo je laa~ Kau buad lah apa kau suka . Asal kau bahagia . GO TOO HELL lah . Aku rasa aku tak penah buad salah dekat kau . Apa pun redha je lah . Kau lagy happy macam ni kan ? Thanks You . *tersentap hati aku .

0 talk here:

Post a Comment

Talk here :)