Welcome To My World. Please do Respect here |Wanna Follow or Dashboard

Back :/

 p/s : Saya tak boleh tunjuk saya ukir nama awak dekat hati saya , tapi hanya boleh tunjuk saya ukir  nama awak dekat tangan saya :'(
Dear zahidi , even you're my EX. I still loving you as my boyfie . My life will be brightest if you entering my heart again and Im swear <3 Diey . Myaa tak penah salahkan diey 100% dalam hal ni . Nak sangat diey tahu myaa rasa nak back dengan diey lagi . Tapi myaa taktau sama ada myaa mampu atau tak . Diey faham kan kenapa . Tapi myaa paksa diri tetap menganggap diey hak myaa lagi . Sebab myaa taknak diey jadi hak orang lain . Diey , mybe semua tindakan myaa salah bagi diey or orang lain . Biarlah orang lain terus bercakap tentang myaa , asalkan sayang myaa dekat diey tak kan hilang . Myaa nak diey faham semua tu . Myaa rindu nak mengada ngada dengan diey . Myaa rindu nak baca text diey ketawa sorang-sorang . Bila lagi myaa nak buat semua tu dengan diey ? Mybe ni masa yang tepat myaa kena tinggal diey dan masa nya diey untuk berubah . Myaa harap diey tak kan pernah lupa dan buang myaa dari fikiran dan bayangan didiey . OhMyLord, only God know my feelings when you declared to break off ;'( I'll always remember the sweet memory that you had created to me . Thanks for everything . Thank dah merwarnai hidup saya MUHAMMAD ZAHIDI <3 Imissyousobadly :'( Take care Ketod :( ILOVEYOU :*

0 talk here:

Post a Comment

Talk here :)