Welcome To My World. Please do Respect here |Wanna Follow or Dashboard

Best freind never end !


Ayu , aku sayang hang gilagilagilagila . Aku taktao kenapa hang hadir sebagai kawan aku yang paling terbaek pernah aku jumpa . Aku tak pernah rasa kehilangan kawan macam hang . Aku tak pernah macam ni bile tao kawan aku nak pergi jaoh dari aku . SITI NUR SUTRA AYU BINTI AMMERAN . Aku tak tao macam mana aku boleh rapat dengan hang . Semua bermula dari FACEBOOK . Start form 2 kita dapat stay 1 kelas . And macam mana hang tao kan . Kita duduk bersama-sama hampir setahun . Macam macam suka dan duka kita lalui dekat tempat tuh . Tak lupa jugak dua orang teman kita ketawa dekat tempat tuh fitry dengan amirul amani . Wehh , sapa na teman aku gelak macam tu lagy ? weh , sapa lagy yang boleh faham aku macam mana hang faham aku . wehh , mana aku na dapat kawan macam hang .Sapa lagy teman nak meronda satu sekolah ? sapa lagy yang na teman aku mengumpat ? sapa lagy yang na teman aku ayu ? Aku na apa yang aku buad mesti ada SUTRA AYU . Rindu nak kena batang bendera cikgu aziah . Siapa nak jadi gang aku kacao orang dalam kelas .  Ayuu ! Aku sayang hang sangadsangat . Hang la tempat aku buad gossip , hang la tempat aku mengadu . hang la yang faham dan kenal perangai aku . Aku tak boleh tahan sebak bila baca blog hang . Aku harap semua tu tak kan terjadi tau sayang . Aku betul betul ta bley terima hang pergi ayu . AKU NAK HANG TAHU TAK ADA SIAPA BOLEH GANTI TEMPAT HANG . hang faham kan ? dan HANG KAWAN PALING TERBAEK PERNAH AKU JUMPA . aku sayang hang weii , aku belom dapat bayangkan aku duduk sendirian tanpa hang :( *baru hang tinggal aku 2 minggu pon dah sunyi . Kalau hang terpaksa tinggal kan aku . Aku harap hang tak lupa aku FREIND . Aku harap aku selalu dekat hati hang :'(  

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=226885800695898&set=a.226885717362573.80187.100001234382427&type=1&theater

0 talk here:

Post a Comment

Talk here :)