Welcome To My World. Please do Respect here |Wanna Follow or Dashboard

Tak Tahu .

Ohh gile ah kau . Sampai bila nak single ahh ko ? Macam bangang ==" Back to title . Ada seorang perempuan yang bernama NUR HAYATI . Dia telah mengenalkan satu website kepada MYRA . *poyo sekejap . Nak tahu web apa ? Ni dia link http://octove.com Okayy click jea situ tau . Btw aku tak pernah tahu apa itu OCTOVE . Macam not interested ja dengan benda tuh . Btw tak lama aku tergerak hati nak buad . Mana lah tahu kan dapat BF dekat octove tuh . Wahh~ Berangan kuad seyhh kaw :D #kesah pulak aku . Okay start aku buad bintang sotong tu . Agak blerrr -.-' la juga kan . Sumpah tak tahu nak buad apa kan . Just uploade gambar tujuan pertama *wajib and lepas tu . Aku terus offline . Biase lah baru buad . Memang takda freind lagi . Aku ni kan malas nak add orang . Tunggu orang yang add aku . Good Kenn >,< . Two days later , Online binatang sotong tu . Ada la jugak request . Empat orang ja ? #naseb badan . Then , bagi tahu kak yati suruh add aku . Dia cakap nanti pulak dia malas nak online bintang sotong nih :D Memang ikut aku pon malas onl . Aku tak tahu nak guna la binatang sotong nih . Lantak kau lah . Asal boleh jerr ~ So , sesapa ada octove tu add aku okay ? Rajen ajar ajar kan la kita :)) MYRA IEYA <--nama octove


                             

0 talk here:

Post a Comment

Talk here :)